Externí spolupráce - vedení účetnictví
Externí spolupráce = externí poskytovaní služeb v naší kanceláři
Popis:
Zpracování dokladů v naší kanceláři zadáním do našeho ekonomického systému.
Předávání dokladů a výstupů prostřednictvím elektronické pošty nebo fyzicky při návštěvě klienta v naší kanceláři.
Výhody:
Minimální časová náročnost pro klienta.
Nevýhody:
Ekonomické informace je možné klientovi sdělit až po zpracování dodaných dokladů za smluvené období.
Cena:
Dostupnější cena vycházející čistě z našeho ceníku.
Doporučeno pro:
Podniky, které požadují pouze plnění svých povinností vůči státu a ostatním úřadům a podnik řídí na základě vlastních údajů.
Drobné podnikatele a firmy, kterým pro řízení svého podniku stačí ekonomické informace pouze několikrát v průběhu účetního období (např. měsíčně nebo čtvrtletně).